Forschung am Max-Planck-Institut für Physik

Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2019 und 2020

Suchergebnis: 298 Publikationen passen auf ihre Suche. Die Liste fängt mit den jüngsten Publikationen an: (1 - 2)

MPP-2020-36 Search for long-lived, massive particles in events with a displaced vertex and a muon with large impact parameter in $pp$ collisions at $\sqrt{s} = 13$ TeV with the ATLAS detector, ATLAS Collaboration, arxiv:2003.11956 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2019-219, Eintrag bei inSPIRE.

MPP-2020-35 Measurements of the production cross-section for a $Z$ boson in association with $b$-jets in proton-proton collisions at $\sqrt{s} = 13$ TeV with the ATLAS detector, ATLAS Collaboration, arxiv:2003.11960 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2020-022, Eintrag bei inSPIRE.

1 2 3 4 > >>