Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2016 und 2017

Suchergebnis: 528 Publikationen passen auf ihre Suche. Die Liste fängt mit den jüngsten Publikationen an: (479 - 480)

MPP-2016-55 Search for heavy particles decaying to pairs of highly-boosted top quarks using lepton-plus-jets events in proton--proton collisions at $\sqrt{s} = 13$ TeV with the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2016-014, (Externer Link zum Volltext).

MPP-2016-54 Search for a CP-odd Higgs boson decaying to Zh in pp collisions at √s = 13 TeV with the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2016-015, (Externer Link zum Volltext).