Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2016 und 2017

Suchergebnis: 542 Publikationen passen auf ihre Suche. Die Liste fängt mit den jüngsten Publikationen an: (495 - 496)

MPP-2016-53 Search for ZZ resonances in the $\ell\ell qq$ final state in pp collisions at $\sqrt{s}$ = 13 TeV with the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2016-016, (Externer Link zum Volltext).

MPP-2016-52 Search for new phenomena in events with missing transverse momentum and a Higgs boson decaying to two photons in p p collisions at \sqrt{s} = 13 TeV with the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2016-011, (Externer Link zum Volltext).