Forschung am Max-Planck-Institut für Physik

Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2018 und 2019

Search response: 461 publications match your query. Listing starts with latest publication first: (5 - 6)

MPP-2019-170 Evidence for electroweak production of two jets in association with a $Z\gamma$ pair in $pp$ collisions at $\sqrt{s} = 13~$TeV with the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2019-039, (External full text link).

MPP-2019-169 Measurement of the inclusive isolated-photon cross section in $pp$ collisions at $\sqrt{s}=13$ TeV using 36 fb$^{-1}$ of ATLAS data, ATLAS Collaboration,, arxiv:1908.02746 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2019-136, inSPIRE entry.

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>