Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2016 und 2017

Suchergebnis: 496 Publikationen passen auf ihre Suche. Die Liste fängt mit den jüngsten Publikationen an: (1 - 2)

MPP-2017-125 Search for a new heavy gauge boson resonance decaying into a lepton and missing transverse momentum in 36 fb$^{-1}$ of $pp$ collisions at $\sqrt{s} =$ 13 TeV with the ATLAS experiment, ATLAS Collaboration, arxiv:1706.04786 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2017-082, Eintrag bei inSPIRE.

MPP-2017-122 Search for direct top squark pair production in events with a Higgs or $Z$ boson, and missing transverse momentum in $\sqrt{s}=13$ TeV $pp$ collisions with the ATLAS detector, ATLAS Collaboration, arxiv:1706.03986 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2017-106, Eintrag bei inSPIRE.

1 2 3 4 > >>