Forschung am Max-Planck-Institut für Physik

Aufbau der Materie

Standardmodell - Quantenfeldtheorien - Gravitation - Stringtheorie - Supersymmetrie - Bausteine der Materie - Teilchenkollisionen - Wechselwirkungen

Aufbau der Materie

Veröffentlichungen 2019 und 2020

Suchergebnis: 252 Publikationen passen auf ihre Suche. Die Liste fängt mit den jüngsten Publikationen an: (1 - 2)

MPP-2020-16 Test of CP invariance in vector-boson fusion production of the Higgs boson in the $H\rightarrowττ$ channel in proton$-$proton collisions at $\sqrt{s}$ = 13 TeV with the ATLAS detector, ATLAS Collaboration, arxiv:2002.05315 (abs), (pdf), (ps), CERN-EP-2020-009, Eintrag bei inSPIRE.

MPP-2020-15 Measurements of top-quark pair single- and double-differential cross-sections in the all-hadronic channel in $pp$ collisions at $\sqrt{s}$ = 13 TeV using the ATLAS detector, The ATLAS collaboration, ATLAS-CONF-2020-001, (Externer Link zum Volltext).

1 2 3 4 > >>